Subject: Re: new ARC article
From: "Steve Bamford ARC" <[email-masked]>
To: "Arnold Cremers" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Oct 2004 23:46:56 -0700

Hi Arnold,
I just wanted to let you know your article went on ARC today.  Thanks for
sending it in.

Steve Bamford
Aircraft Resource Center
http://www.aircraftresourcecenter.com

Live like there is no tomorrow;
Love like you've never been hurt.
Work like you don't need the money.
Dance like nobody's watching.
Sing like nobody's listening.
Live like it's Heaven on Earth.

----- Original Message ----- 
From: "Arnold Cremers" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 11, 2004 3:20 AM
Subject: new ARC article

Steve,

Here is another article for ARC.
I hope you enjoy it .

Greatings,

Arnold Cremers
[email-masked]

P.S. Pleas don't use my E-mail adress, because it's from my work.

 (See attached file: dornier635.doc)(See attached file: 08.jpg)(See
attached file: 02.jpg)(See attached file: 03.jpg)(See attached file:
04.jpg)(See attached file: 05.jpg)(See attached file: 06.jpg)(See attached
file: 07.jpg)(See attached file: 01.jpg)
-------------------------------------------------------------------------
Dit e-mailbericht is vertrouwelijk en uitsluitend bestemd voor de
geadresseerde. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit e-mailbericht
bent, verzoeken wij u vriendelijk om de verzender hiervan direct op de
hoogte te stellen en om het bericht van alle locaties in uw computer en
netwerk te verwijderen.
Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verstrekking aan en/of gebruik door
derden van dit e-mailbericht en/of deze informatie is niet toegestaan;
indien dit gebeurt, kan er sprake zijn van onrechtmatig handelen. E-mail
is een informele manier van communiceren en kan aan al dan niet
opzettelijk verkeerd gebruik of misbruik van gegevens worden blootgesteld.
OHRA is niet in staat om de inhoud van de informatie die via het internet
wordt verstuurd te controleren en aanvaardt daarvoor geen enkele
aansprakelijkheid.
-------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------
----

> -------------------------------------------------------------------------
> Dit e-mailbericht is vertrouwelijk en uitsluitend bestemd voor de
> geadresseerde. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit e-mailbericht
> bent, verzoeken wij u vriendelijk om de verzender hiervan direct op de
> hoogte te stellen en om het bericht van alle locaties in uw computer en
> netwerk te verwijderen.
> Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verstrekking aan en/of gebruik door
> derden van dit e-mailbericht en/of deze informatie is niet toegestaan;
> indien dit gebeurt, kan er sprake zijn van onrechtmatig handelen. E-mail
> is een informele manier van communiceren en kan aan al dan niet
> opzettelijk verkeerd gebruik of misbruik van gegevens worden blootgesteld.
> OHRA is niet in staat om de inhoud van de informatie die via het internet
> wordt verstuurd te controleren en aanvaardt daarvoor geen enkele
> aansprakelijkheid.
> -------------------------------------------------------------------------
>